מימוש תמ"א 38

 

בניינים בבנייה
FacebookTwitter

דף הבית >> שאלות נפוצות
 

יש לכם שאלה בנושא תמ"א 38, שיפוץ בניין או חיזוק בניין בפני רעידת אדמה?

קיבצנו עבורכם שאלות נפוצות בנושא, אנו תקווה כי תמצאו בעמוד זה תשובה לשאלתכם.
 אם לא מצאתם תשובה אתם מוזמנים ליצור קשר,  באמצעות דף יצירת קשר באתר ,
אחד המומחים שלנו ישוב אליכם במהרה עם תשובה.
אך אדע אם הבניין שלי מתאים לתמ"א 38 והאם ניתן לשפצו בחינם ?

תקן 413 לחיזוק בניינים בפני רעידת אדמה נכנס לתוקף בתחילת שנות ה -80 , מרבית הבניינים שנבנו קודם לכן אינם עמודים בתקן. אם בניינך נבנה בתחילת שנות ה 80 או קודם לכן יש סיכוי גבוה כי הוא עומד בקריטריון שהוגדר בתמ"א 38 לשיפוץ הבניין ללא תשלום מצד הדיירים. בכדי לקבל אישור מהרשות המקומית לתחילת העבודות יש צורך בבדיקה של מהנדס קונסטרוקציה. ניתן ליצור קשר איתנו, ואחד אחד מאנשי הצוות יתאם פגישה לשם בדיקת התאמת הבניין.

מספר דיירים בבניין הביעו חשש כי העובדות לא יסתיימו במועדם או לא יסתיימו בכלל, האם מישהו ערב לכך שהעבודות יסתיימו ?

כחברה יזמית יש לנו אינטרס זהה לאינטרס של דיירי הבית. ככל שהעבודות יסתיימו מהר יותר כך נוכל לממש במהירות את מכירת הדירות שבנינו בתוספת הבניה. אנו מקפידים על איכות העבודה וזאת משום שאנו מבינים, כדיירי הבניין, כי עבודה באיכות גבוהה תעלה את ערך הנכס והרווח שלנו ממכירתו יגדל. אנו מקפידים לעבוד רק עם קבלני ביצוע העומדים בקריטריונים החמורים שלנו.

מה אם קבלן הביצוע יקלע לקשיים כלכליים ?

כאמור, הגדרנו קריטריונים חמורים לבחירת קבלני ביצוע, אחד הקריטריונים הינו חוסן פיננסי והיסטוריה מוכחת של עבודה. בנוסף אנו מקפידים שכל קבלן ביצוע יספק התחייבויות בנקאיות כערבות לסיום העבודות במועדן.

אני חושש שהוספת קומה לבניין תיצור בעיית חניה

במסגרת תכנון הפרויקט אנו מתייחסים גם לסוגיה זו ומציעים פתרון מתאים, למשל הוספת מקומות חניה. חשוב לזכור כי בדומה לבעלי הדירות גם אנו מעוניינים בעליית ערך הבית ולפיכך נמצא פתרונות שישפרו את איכות החיים בניין.

בבניין שלי יש סכסוך בין שכנים ולכן איננו מצליחים להגיע להסכמה באשר למימוש תמ"א 38

חשוב לזכור כי העלאת ערך הנכס ושיפור רמת החיים הינה אינטרס של כל דיירי הבית גם אם הם מסוכסכים בינם לבין עצמם. כגוף עצמאי וניטרלי נוכל לנהל את הפרויקט ביתר קלות. בנוסף, חשוב לציין כי אנשי חזון בית השקעות הם בעלי ניסיון עשיר בניהול מו"מ, דיירי הבניין מוזמנים להיעזר בנו למציאת פתרון מקובל על הצדדים .


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 הוסף למועדפים       הפוך לדף הבית        מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים