מימוש תמ"א 38

 

בניינים בבנייה
FacebookTwitter

דף הבית >> תמ"א 38
 

קרקע יציבה - מימוש תמ"א 38

נמאס לכם ממראה הבניין ? חוששים שהבניין לא יעמוד ברעידת אדמה? רוצים לשדרג את ערך הנכס ורמת החיים ? ללא כל עלות ?    
אם הבניין שלכם נבנה לפני שנת 80' יתכן ותוכלו לחסוך לעצמכם את כאב הראש, הטרחה והכסף הרב הכרוכים בפרויקט מורכב כחיזוק הבנין, לשפר את איכות ורמת חייכם ולהעלות את ערך הנכס שלכם בעשרות אחוזים,ללא כל עלות מצדכם בעלי הנכסים.

תמ"א 38 - כולם מרוויחים - Win Win Situation

בשנת 2006 אישרה ממשלת ישראל את תמ"א 38 מתוך הבנת הסכנה החמורה בה מצויים בניינים רבים, אשר אינם עומדים בתקן 413, המגדיר כללים לבניית בניין כך שיעמוד בפני רעידות אדמה. התוכנית מאפשרת ליזמים לממן בעצמם פרויקט שיפוץ בניין וזאת בתמורה לזכויות בנייה בגג הבניין.
התוכנית מהווה מודל win & win situation מוצלח בו כל הגורמים מרוויחים ולכולם יש אינטרס שהפרויקט יצליח, בעלי הדירות נהנים מהשבחת הנכס ושיפור משמעותי באיכות חייהם ללא תשלום מצדם ואילו היזם נהנה ממכירת הדירות שבנה בתוספת הבנייה שאושרה.
מאחר שהיזם ירוויח יותר ככל שערך הנכס יעלה הרי שליזם אינטרס זהה לבעלי הדירות, שאיפה לסיום מהיר של הפרויקט, תוך בקרה ובאיכות מרבית. זאת ועוד- יזם נדל"ן הינו בעל יכולת כלכלית ומקצועית לנהל פרויקט כזה וכך בעלי הדירות מרוויחים גוף מקצועי, בעל אינטרס זהה לשלהם, שיוביל את הפרויקט ויפקח על קבלני הביצוע.

חברת קרקע יציבה בע"מ הינה חברה בעלת יכולת כלכלית ומקצועית לנהל פרויקטים מסוג זה וכך בעלי הדירות מרוויחים גוף מקצועי בעל אינטרס זהה לשלהם שיוביל את הפרויקט ויפקח על קבלני הביצוע ועל איכות הפרוייקט.

מה בשיפוץ ?
בכדי ליצור מוטיבציה לכל הצדדים למימוש תמ"א 38, הוחלט כי שדרוג הבניינים יכלול מלבד חיזוק ושיפוץ של הבניין בפני רעידת אדמה גם מרכיבים אחרים הקשורים לאיכות החיים של הדיירים כך יכול היזם להציע הרכבה או חידוש מעלית בבניין,הוספת מרפסות שמש, הרחבת הדירות, בניית לובי חדש בחללי הכניסה או שיפוץ הלובי הקיים, טיפוח הנוי, הרחבת מתחם החניה, שיפוץ חדר האשפה ועוד. מרכיבים אילו מבטיחים כי גם לדיירים אשר אינם מודעים לסכנות הכרוכות ברעידת האדמה תהיה מוטיבציה למימוש תמ"א 38 ולו רק בשל השיפור הצפוי ברמת החיים והגדלת ערך הנכס.  חברת קרקע יציבה, מציעה מפרט טכני עשיר במיוחד.

לפרטים נוספים ובדיקה האם הבניין שלכם  עומד בקריטריונים של תמ"א 38 אנא אל תהססו ליפנות בכל עת,

לשירותכם,              

                                  קרקע יציבה בע"מ  טלפון : 054-6560765


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 הוסף למועדפים       הפוך לדף הבית        מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים